reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Popík

Marián Popík

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek na sklonku stredného veku ktorého zaujímajú veci okolo nás nakoľko sa snažím brať ohľad na budúcnosť mojich detí a ludí vôkol mňa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

kultura....... alebo kde nieje vôľa nieje cesta...

Marián Popík

kultura....... alebo kde nieje vôľa nieje cesta...

Tak sme sa teda dočkali......Je to už síce 4 roky dozadu, ale náš kulturny dom prešiel rekonštrukciou. To že nebolo už ani vtedy prihliadané na potreby obyvateľov Stupavy, o tom sa tu teraz nebudem rozpisovať, ale máme estetický, do modra ladený kultúrny stánok. Je krásny, no žiaľ ,pri jeho rekonštrukcii sa pozabudlo na mnoho vecí. Prišli sme o jedinú kinosálu ktorú sme mali a tak už nemôžeme počas jesenných , zimných a jarných dní pozerať žiadne filmy v kine. Deti zo škôl nemajú kam chodiť na povinné koncerty, nieje možné zorganizovať žiadne kultúrne predstavenie, koncert, vystúpenie detí, proste nič čo by si človek spájal s pojmom kultúrny dom. Z našej krásnej kinosály vznikol priestor v ktorom sa organizujú príležitostne svadby, no aj tých je pomenej keďže, a to je pochopiteľné, nieje v kulturnom dome kuchyňa, čiže svadobčania musia stravu riešiť externe a to sa im ani nečudujem že radšej majú svadbu v reštaurácii.

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 857x
  • 2
karty su rozdane....

Marián Popík

karty su rozdane....

Včera boli zverejnené mená kandidátov za poslancov do mestského zastupiteľstva v našom meste. O 13 postov poslancov sa uchádza 63 kandidátov. Vážim si každého jedného kandidáta, no ak si odmyslím kandidátov z radov dôchodcov ktorých je 14, zostáva mi 49 kandidátov. Nie, neodpisujem dôchodcov, no zastávam názor že dôchodcovia do zastupiteľstva nepatria. Sú nasiaknutý starými metódami riadenia, sú málo kreatívny a ich názor by som bral skôr ako poradný, nie ako rozhodujúci. Zo zvyšných 49 kandidátov je 24 podnikateľov alebo živnostníkov. Nikto, ale naozaj nikto ma nepresvedčí o tom že živnostník alebo podnikateľ ktorý má fungujúcu a prosperujúcu firmu bude hájiť záujmy občanov. 95% z nich pozerá iba na svoj zisk a na svoje blaho. Občania, zamestnanci, ľudia pre nich pracujúci sú iba "do počtu". Pokiaľ má niekto z nich fungujúcu firmu, je potrebné sa jej venovať a zveľaďovať ju, teda ak im na nej záleží a reálne nemajú čas sa venovať problémom občanov. Štruktúra podnikania kandidátov je naozaj široká, od strešnej krytiny, cez realitku, elektroinštalácie, malé obchody, pohonné hmoty, záložňu, zlatníctvo až po developerov. Myslím že ma môže ktokoľvek z nich presviedčať o

  • 12. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 927x
  • 6
ako som sa rozhodol kandidovať.....

Marián Popík

ako som sa rozhodol kandidovať.....

Som obyčajný človek akých je na Slovensku viac ako 5 000 000. Mám svoju rodinu, svoje deti, zamestnanie, dlhy, záľuby , koníčky, no s pribúdajúcim vekom dostávam chuť niečo zmeniť. Začínam byť viac zodpovedný k svojmu okoliu a hlavne rodine. Každý ktorý má deti pozná ten pocit keď sa začne zaujímať o to čo bude z detí o 5,10,15 rokov, koho budú mať za partnera, kde ako a v akom prostredí budú bývať a žiť.15 rokov bývam v Stupave, mestečku s 9 000 obyvateľmi kúsok od Bratislavy. Za tú dobu som tu zažil 3x komunálne voľby, no keďže mesto spĺňalo moje požiadavky a potreby na bývanie, takmer nikdy som neriešil kto je poslancom, primatorom... Proste som žil v Stupave šťastne.Posledné volebné obdobie som sa takmer dennodenne potýkal s neriešením problémov občanov zo strany ich zástupcov - poslancov, absolútnou ignoráciou komunikácie s občanmi, mrhaním mestskými peniazmi pre svojich ludi.... Možno si niekto povie, nič nezvyčajné, je to všade vôkol nás. S pribúdajúcim vekom si čoraz viac uvedomujem v čom sú aké hodnoty, čo človek štátu, mestu, obci, rodine prináša a čo za to môže očakávať a aj keď som iba 1 z 5 000 000 občanov tohoto štátu a 1 z 9 000 občanov

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 246x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu